Něco se nepovedlo? Objednali jste si, ale z nějakého důvodu to není to správné? Nevadí.
Do 14 dnů od nákupu můžete zboží vrátit bez udání důvodu.
Jedinou podmínkou je, zboží musí být nepoužité, v původním nerozbaleném a neporušeném obalu, abychom ho mohli zaslat někomu jinému. Než ho tedy rozbalíte, dobře si podle údajů na krabičce zkontrolujte jestli jste si vybrali správně.
Peníze vám vrátíme na účet nebo poštovní poukázkou do 10 pracovních dnů po tom, co k nám vrácené zboží dorazí. Přiložte tedy adresu nebo číslo vašeho účtu, kam chcete peníze zaslat.
Smart Print s.r.o.
tř. E.Beneše 1544
Hradec Králové, 500 12
Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit. Zboží můžete reklamovat v záruční lhůtě 24 měsíců. Než se však rozhodnete reklamované zboží zaslat zpět, tak nám zavolejte na linku +420 495 270 030. Připravte si účtenku, abychom si mohli ověřit, že jste zakoupili zboží u nás. S náplněmi máme mnoho let zkušeností a jsme schopni podle popisu závady posoudit, jestli je taková závada reálná. Pokud usoudíme, že je to možné, tak nic posílat zpět nemusíte, my vám zašleme náhradní náplň a vy se nemusíte obtěžovat balením, chozením na poštu atd.
Pokud však usoudíme, že bychom chtěli reklamovanou cartridge vidět, tak vás požádáme o její zaslání.
Z pochopitelných důvodů přijímáme na reklamace pouze cartridge, u kterých byla spotřebována max. 1/3 náplně (tonerového prášku nebo inkoustu). Je to jistě dostatečné množství, abyste mohli posoudit kvalitu tisku.
Reklamace řešíme výměnou za zboží stejného typu. V případě, že takové zboží není již dostupné, tak vám při uznání reklamace vrátíme peníze na účet nebo zašleme poštovní poukázkou.
Smart Print s.r.o.
tř. E.Beneše 1544
Hradec Králové, 500 12